Tuesday, July 21, 2015

Nars Orgasm Allık İncelemesi


Son Sephora ziyaretimde gözümü çeken ünlü allık Orgasm sonunda aldım. Fiyatı 30 Euro ve 4.8 gramlık bir ürün. Bugüne kadar en popüler allıklardan biri, herkesin ağzından düşmeyince ben de almaya karar verdim, mağazada denedim ve paraya da kıydım :) Eğer ışıltılı allıklardan hoşlanıyorsanız bu allığa bayılacaksınız.



Paketlemesi yine bilindik mat siyah, lastiğimsi bir materyalden yapılmış. Bu paketlere bayılıyorum çok şık duruyorlar ama birkaç kullanımdan sonra malesef kirleniyorlar. Eğer benim gibi titizseniz arada bir silmeniz gerekiyor :)

Allığı ilk açtığınızda Nars'ın pudra ürünleriyle hep gelen transparant plastik koruma kağıdı geliyor. Resimde gördüğünüz gibi ben saklamak istedim size göstermek için. 

Orgasm çok tatlı bir turuncumsu pembe rengi. İçinde ise altınımsı sedef bulunduruyor, bu nedenle gerçekten ışıltı veren bir ürün. Bu yaz aylarında gerçekten çok güzel duruyor, simli ürünleri severek kullandığım için ben şahsen bayılıyorum. 

Bu ürünü beğenmemin bir öbür nedeni ise pigmentasyonunun tam yerinde olması. Bir sürüşte pespembe durmuyorsunuz palyaço gibi. Allık kullanmamamın bir nedeni de buydu, acele ederken eliniz ağırsa kullanmak azap gibi. Ama Orgasm çok güzel, doğal duruyor ve aynı zamanda altın-pembe bir ışıltı veriyor yanağınıza. Bazı kişiler dağıtmanın sorun olduğunu söylemiş ama bence bu ürün çabasız dağıtılıyor, ve tüm gün yanağınızda duruyor. Güneşin altında ise altın gibi parlıyorsunuz :)

Bu ürünün tek kötü tarafı içindeki simlerin dikkatsiz kullanıldığında dağılabilmesi. Eğer parıltılı ürünler sevmiyorsanız, yüzünüzde ara sıra sim keşfetmek hoşunuza gitmiyorsa bu allık muhtemelen size göre değil. Ama eğer benim gibi ışıldamaya bayılıyorsanız gidip bu allığı denemeniz lazım, ben bayıldım!

Flash ile

Flashsız


8 comments:

  1. Güzel günlerde kullan canım gerçekten çok güzel görünüyor:-)

    ReplyDelete
  2. Güle güle kullanın.Ayrıca blogumda hediyeleşme etkinliği var beklerim http://ledushca.blogspot.com.tr/2015/07/hediyeselim-mi.html

    ReplyDelete
  3. Merhaba ,
    Blog keşif etkinliğinden geldim :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  4. çok güzel bir blog takipteyim bende beklerim.
    sevgiler...
    cileklireccel.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takipteyim .)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  6. Merhaba , blog keşif etkinliğinden geliyorum. Makeupforart blogunun sahibiyim. Blogunu takibe aldım. Bloguma da beklerim.:)

    ReplyDelete

 
Cool Pink Pointer Glitter