Thursday, June 11, 2015

Sleek MakeUP i-Divine Far Paletleri - Ultra Mattes V1 ve Ultra Matts V2



 Herkese yeniden merhaba. Bu yazımda birkaç ay önce satın aldığım iki fark paletinden bahsedeceğim. Sleek MakeUP markası hakkında çok iyi yorumlar duyuyordum ve ben de denemek istedim çünkü fiyatları gerçekten uygun. Siz de Sleek markasından ürün satın almak istiyorsanız buraya tıklayarak orijinal websitesine gidip siparişinizi verebilirsiniz.
Dünyanın heryerine 40 Doların altında verdiğiniz siparişlerde sadece 3 Dolara standart gönderim yapıyorlar ve bir iki hafta içinde elinizde oluyor. Siparişiniz 40 Doları aşarsa da bedava gönderiyorlar.









Gelelim aldığım ürünlerin fiyatına, bu paletlerin tanesi yaklaşık 11 Euro, yani yaklaşık 34 Lira ediyorlar. Sleek websitesinde MAKEUP ve Eyeshadow başlıklarının altında

I-DIVINE EYESHADOW PALETTE

olarak geçiyorlar. Benim aldığım renkleri V1 ve V2. Her palet toplam 12 renk içeriyor, tıpkı Urban Decay Naked paletleri gibi, fakat onlar çoook daha pahalı.










Bu paletleri seçmemin nedeni ise her rengin tamamen mat olması. Far makyajında mat renkleri daha fazla kullandığım için bu paletleri denemek istedim. Daha önce internette okuduğum yorumlarda pigmentasyonu harika denmişti bu nedenle ben de almaya karar verdim.

Koleksiyonumda canlı renkler eksik olduğu için V1 versiyonunu aldım, resimde gördüğünüz soldaki palet. Bu renkleri ıslatarak göz kalemi olarak da kullandım, ve gerçekten harikalar. Palette gördüğünüz renk gibi çıkıyorlar ve kalıcılar.

Denemek için de V2 paletini satın aldım, daha günlük kullanım için olabileceğini düşündüm.


V1 Flashsız

V1 Flash ile

V2 Flashsız

V2 Flash ile

Paletler gerçekten çok güzel renkler içeriyorlar ve pigmentasyonları harika, özellikle daha koyu renkler acayip swatch veriyorlar. Ten rengi ve daha açık renkler benim cildimde o kadar görünür değiller fakat cilt rengi oldukları için. Bence pigmentasyonu harika fiyatına göre. Düşünebildiğim tek iki kötü yanlarından biri paketlenmesinin parmak izine yatkın olması, biraz hızlı kirlenebiliyorlar titiz değilseniz. İkinci kötü yanı ise bazı farların dikkatli uygulanması gerekiyor çünkü toz yapabiliyorlar. Fakat bence genel olarak bakarsak harika paletler.

No comments:

Post a Comment

 
Cool Pink Pointer Glitter