Friday, July 17, 2015

Urban Decay Limited Edition Moondust Farları




Yepyeni Urban Decay farlarını denemeden edemedim, bu koleksiyondaki limited edition olan 2 rengini hemen satın aldım. Tanesi 18,50 Euro'ya geldi yani yaklaşık 53 liraya geliyor. Benim en çok ilgimi çeken iki rengi Cosmic ve tabii ki Solstice oldu. 

Bu farlar bildiğimiz farlara gerçekten benzemiyorlar çünkü 3D metalik bir renkleri var. Duo chrome olarak da duymuş olabilirsiniz. Şuan satılan Mac'in Le Disko koleksiyonundaki farlarına benziyorlar ve hatta Solstice rengi Mac'deki Boom Boom Room rengine muadil olarak gösteriliyor ve gerçekten çok benziyorlar. Tek farkları ise Urban Decay'in çok daha ucuza satılması! :)






Paketlemeleri harika, Urban Decay her zamanki gibi özenli bir şekilde tasarlamış. Kutularında renklerini belli edecek yapıştırmalar bulunmakta ve simli olup olmadığını bile göstermek için Solstice renginin yapışkanına sim koymuşlar, dokununca hissedebiliyorsunuz. 

Paketi açtığınızda ise bildiğiniz Urban Decay far paketleri geliyor. Plastik, gri bir materyalden yapılmış. O kadar da pahalı hissettirmiyor kendini şahsen ama içindeki far harika. Bu kadar simli olmasına rağmen yumuşak ve pürüzsüz. Küçücük bir dokunuşunuzla renk parmağınızda kalıyor. 

Renklere gelirsek, Cosmic incimsi, pembe alt tonlu bir far. Gerçekten çok simliler, eğer simli far sevmiyorsanız gerçekten size göre değil bunlar. 

Solstice ise çoook farklı bir renk, hayatımda böyle bir renk far görmedim diyebilirim. Farın kendisi kırmımsı bir kahverengi fakat içindeki simler sayesinde içinde biraz da mavi, yeşil ve beyazımsı bir parlaklık var. Farklı ışıklarda rengi değişiyor, bazen kahverengimsi bazen ise yeşilimsi. Gerçekten çok harika bir far, eğer bir tane denemek istiyorsanız ben bunu tavsiye ediyorum. 


Flashsız


Bu farların rengini daha da sertleştirmek, güçlendirmek için ıslak kullanabiliyorsunuz, ben şahsen sizlere kuru olarak sürüp gösterdim. Kuru olmalarına rağmen çok harika renk veriyorlar, pigmentasyon sıkıntısı yok zaten.
 Benim düşünebildiğim tek kötü yan simlerinin heryere dağılması o nedenle bu farlarla çalışırken sanırım parmaklarımı kullanmayı tercih edeceğim. Denemeye sabırsızlanıyorum.

Bu arada herkese iyi bayramlar! 


Flash ile

Flashsız

No comments:

Post a Comment

 
Cool Pink Pointer Glitter