Monday, July 20, 2015

Urban Decay NAKED SKIN Ultra Definition Pudra Fondöten İncelemesi



Urban Decay'in yepyeni pudra fondöteni 36 dolara satılmakta. 14 farklı renkte geliyor ve çoğu cilt tonuna hitap eden renkleri var. Benim aldığım renk Medium Light Neutral. Ne çok sarı ne de çok pembe, ortada bir renk. Bu fondötenin adında belli olduğu gibi cildinizi pürüzsüz gösterirken aynı zamanda da doğal bırakıyor, çıplak bir cilt hissi gibi. Gayet başarılı, kapatıcılığı güzel ve kesinlikle ağır değil. Dediğini yapan bir ürün ve bu nedenle sizlerle paylaşmak istiyorum.

Gelen kutunun içinde 9 gramlık ürün bulunmakta. Ürün çok güzel mor-beyaz çiçekli bir koruyucu gözlük kılıfı gibi bir çantada geliyor. Ürünü temiz, güzel korumak istiyorsanız güzel bir seçenek ya da başka birşey için de kullanabilirsiniz tabii ki. 






Bu yeni ürünlerin hepsi gibi bu da koyu, metalik bir kapta geliyor. Manyetik değil fakat, NAKED yazan bir bütona basarak ürünü açıyorsunuz, ve direk tıklatıp kapanıyor kendiliğinden. Arka tarafında ise ürünün adı, rengi vesaire yazılmış ve içindeki süngerin hava alması için güzel kare kare desenli bir alt yapılmış. Çok ince düşünülmüş ve süngeri kullanmaya bayılanlar mikrop birikmeyeceğine sevineceklerdir. 

Ürünü açtığınızda büyük bir ayna geliyor, yapışkanlı bir koruması var. Pudrayı çoğunlukla çantamızda bulundurduğumuz için yanınızda ayna taşımanıza gerek yok artık. 

Gelen sünger ise iki taraflı. Bir yanı yumuşak, emici bir süngerden yapılmış, arka tarafı ise biraz daha tüylü ve kabarık. Tüylü tarafını kullanıcağımı düşünüyorum, o kadar çok ürün emmediği için. 

Asıl ürüne gelelim. Dokunur dokunmaz aşık olacağınız bir formülü var bu ürünün. Gerçekten kadife gibi hissediyor ve yumuşak değil, sadece kadifemsi, incecik dövülmüş bir pudra. Verdiğiniz paranın hakkını vermişler bu ürünle kesinlikle. 

İlk defa bu sabah kullandım ve benim cildim normalde pudra kullanılınca topak topak bir görünüş bırakıyor, altında ne kullansam bile. Bu pudra hiçbir şekilde o hissi vermedi, tam aksine cildimde de kadife gibi durdu ve denildiği gibi makyaj sürdüğüm belli değildi. Benim kendi cildim gibi durdu ve yumuşacık, pürüzsüz bir his bıraktı.





Kalıcılığına gelirsek, tüm gün cildimdeydi tabii ki. Altında Benefit Porefessional kullanmıştım gözeneklerim belli olduğu için, ve üzerinde harika durdu. Gün sürecince dokunmaya gerek duymadım. 

Herkese tavsiye edeceğim bir ürün, özellikle bu sıcak yaz aylarında benim gibi cildiniz sıvı fondöteni kaldıramıyorsa bunu denemenizi tavsiye ederim. Fiyatı pahalı ama bence değer. 






7 comments:

  1. Harika ya güle güle kullan canım:-)

    ReplyDelete
  2. Evet gerçekten pahalı , ama denemeye değer diye düşünüyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence deneyin, zaten beğenmezseniz iade edebiliyorsunuz belli bi süre içinde diye biliyorum Sephora'da :)

      Delete
  3. bu tarz ürünleri çok severim umarım TR'ye gelmiştir ya da gelecektir..

    ReplyDelete
  4. Ambalaja bayıldım! Sevdiceğim bana evlenme teklif ederken bununla gelsin ne gerek var tek taşa?! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen! :D Bi kutu dolusu makyaj gelse tektaşı unuturum galiba :P

      Delete

 
Cool Pink Pointer Glitter