Monday, December 21, 2015

Bitirdiklerim • Aralık 2015



Herkese merhaba, yazı yazmayalı çok uzun zaman geçti fakat kış tatili ile yeniden yazmaya vakit bulabildim. :)

Bu ay bitirdiğim kozmetik ürünlerini sizlerle paylaşacağım ve beğenme sırasına göre yazacağım. 


Bitmek üzere olan en favori saç bakım ürünüm Kerastese Elixir Ultime Oléo-Complexe + Thé Impérial. Bu ürün boyalı veya röfleli saçlar için tasarlanmış. Benim kıvırcık saçlarımı kontrol edebilen ilk saç ürünü. Çok yumuşak bir yağ gibi, saça ağırlık vermeden yumuşatıp sakinleştiriyor. Normalde düzleştirdikten sonra kullanmayı tercih ediyorum, saçımın yapısını gün boyu korumak için. Ayrıca çok da hoş bir kokusu var. Fiyatı pahalı, 100 lira civarında fakat her gün kullandığınızı düşünürsek beni bir sene götürdü! Tekrar almayı düşündüğüm bir ürün ve denemenizi tavsiye ederim, eğer benim gibi elektriklenen saçlarınız varsa. 

İkinci favori ürünüm ise L'Occitane'dan Pivoine Flora duş jeli. Kokusuna bayılıyorum ve çok uzun süre götürüyor. Denemek isterseniz küçük bir travel boyu olduğunu sanıyorum. Bendeki büyük boyu 250 ml 64 liraya satılıyor. 

Sonraki favorim ise L'Occitane'ın Immortelle setinden bir nemlendirici. Aydınlatıcı bir krem olarak geçiyor ve ben de bu nedenle satın almıştım. Renk eşitleme özelliğine sahip olması nedeniyle cildimdeki lekelere yardım ettiğini söyleyebilirim. Fakat pahalı olduğundan heralde yeniden alacağım bir ürün olmayacak. Bu 50 ml kavanozu 234 liraydı. 

Son ürün ise Garnier'in purifying losyonu. Eğer benim gibi sivilce probleminiz oluyorsa denemenizi tavsiye ediyorum. Sivilcelerimi yok etmiyor fakat yeni sivilcelerin çıkmasını önlediğini fark ettim. İçinde salisik asit bulunmakta, yağlı ciltler için harika. Akşamları toner gibi kullandım cildimin kötü olduğu zamanlar ve gerçekten işe yaradığını söyleyebilirim. 

Okuduğunuz için teşekkürler!  

2 comments:

  1. L´Occitane dusjelini merak ettim, bakacagim mutlaka :)

    ReplyDelete
  2. Merhaba Artık https://tugbagunse.blogspot.com.tr adresindeyim , bekliyorum :)

    ReplyDelete

 
Cool Pink Pointer Glitter