Saturday, June 20, 2015

Aloe Hassas Peeling Kremi






The Body Shop'ın hassas cilt için olan Aloe Vera serisinden Aloe Hassas Peeling Kremi'ni tanıtacağım bu yazımda. 75 ml ile gelen bu ürünü ben doğru hatırlıyorsam 12 Euro'ya satın almıştım, yaklaşık 37 TL ediyor şuan. Karma olan cildimde uzun süredir akne tedavisi uyguladığım için cildim yıpranmıştı ve pul pul oluyordu, bu nedenle hassaslaştı. Ben de bu kuruluktan ve pullanmadan kurtulmak için hassas cildime uygun bir peeling arıyordum ve galiba buldum.










Bu ürün yüzeydeki ölü deriyi rahatsız etmeden alıyor ve aynı zamanda cildi temizliyor. Benim pullanmam çabuk olduğu için haftada yaklaşık üç kere kullanmayı tercih ediyorum, normal tavsiye edilen kullanımı ise haftada bir ya da iki kezmiş. 


Resimde görebileceğiniz gibi peeling yapıp ölü cildi kaldıran bu bildiğimiz partikülleri görmek imkansız, çok küçükler. Küçük olmaları sık kullanıma daha uygun yapıyor bu ürünü ve aynı zamanda da hassas ciltler için cildi irrite etmeden ölü deriden kurtuluyor. 

Ben bu üründen çok memnunum, bir kaç haftadır kullanıyorum ve gerçekten işe yarıyor. Cildim irrite olmuyor ve rahatça ölü deriden kurtuluyorum. Kullanımın sonunda bebeksi bir yüz elde ediyorum. 

Nasıl kullandığımı merak ediyorsanız çok basit, cildimi biraz su ile nemlendiriyorum daha sonra resimde gördüğünüz kadar parmağımın ucu kadar bir miktar alıp cildime yediriyorum yuvarlak şekilde masaj hareketleri yaparak. Uygularken sert partiküller hissediliyor fakat cildi tahriş etmiyorlar. 

Öbür iyi yanı ise içeriklerine baktıktan sonra keşfettiğim birşey, üründe paraben yok. Kokusu ise neredeyse hiç yok, sadece hafif bir bitki kokusu var aloe vera içerdiği için.  Gayet sade ve işe yarar bir ürün, hassas ciltli bayanlara tavsiye ederim kesinlikle. Biraz pahalı sayılır fakat bence uzun süre kullanılabilecek bir ürün. 


4 comments:

  1. Güzel duruyor canım. Ben de sivilce tedavisindeyim. Pul pul dökülmeler oluyor benim de. Denemek lazım bu ürünü teşekkürler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tavsiye ederim çok hassas bir peeling :)

      Delete
  2. Hiç duymamıştım ürünü ihtiyaç anında bakacağım kesinlikle.

    ReplyDelete

 
Cool Pink Pointer Glitter