Sunday, June 14, 2015

Bourjois Rouge Edition Velvet Mat Ruju '07 Nude-ist' İlk İzlenimler


Yeni satın aldığım ürün olan Bourjois Rouge Edition Velvet mat rujunu sizlerle paylaşmak istedim. Koleksiyonumda hiç tüpte sıvı kremimsi kıvamda olan mat ruj yoktu ve son zamanlarda çok popüler olan bu tarz rujları ben de denemek istedim. Bu ruju Bourjois standında görünce almadan edemedim, tanesi yaklaşık 13 Euro idi, yani yaklaşık 40 TL








Önce paketlemesi hakkındaki izlenimlerimi paylaşmak istiyorum çünkü gerçekten en çok buna bayıldım. Pakette o kadar güzel durmuyordu fakat açar açmaz biraz aşık oldum diyebilirim. Bu rujlar küçük, geniş camlarda geliyorlar ve rujun rengine göre de plastik bir kapakları var, resimde görebileceğiniz gibi. 









Ruju ilk açtığımda formülünün kremsi yapısı belli oluyordu. Dudaklarıma sürdüğüm an resmen tereyağı gibi yayıldılar üzerinde, fakat kesinlikle çok ağır değiller. Beni en çok şaşırtan yanı ise hiçbir şekilde kurutucu olmaması. Resmen kremaya benziyor, dudaklarınızda pek hissetmiyorsunuz ta ki birleştirene kadar, o zaman yumuşacık bir his veriyor size. Formülünden gayet memnun kaldım. Zaten şişesinde de hafif ve rahat olduğunu yazmışlar ve aynen de öyle. Fakat bunun yanında ayrıca 24 saat kalıcı olduğunu yazıyor ki buna hiiiç inanamam, bu kadar kremsi birşey o kadar tutamaz bence. Ama tutmasa da harika rujlar, 24 saat yazmalarına bile gerek yoktu hala alırım.






Bu ürün hakkında yapabileceğim tek kötü yorum ise kokusunun çok iç açıcı olmaması. İlk sürüşünüzde gelen bir garip kimyasal krem kokusu var, eğer rujunuzda kokudan rahatsız oluyorsanız bunu size pek tavsiye etmem. Sürdükten sonra kokusu geçiyor ama, bu yüzden kokusunu çok dert etmiyorum şahsen.

Genel olarak ilk kullanışımdan sonra gayet memnun kaldım, hiç kurutmayan bir mat ruj arıyorsanız bence bunu bir deneyin derim.


Flashsız 
Flash ile

No comments:

Post a Comment

 
Cool Pink Pointer Glitter