Tuesday, June 9, 2015

ELF Ürünlerim + Denemeler ve Düşünceler

Yeniden merhaba, bu yazımda neredeyse bir sene önce yaptığım ELF kozmetik alışverişinden sonraki düşüncelerimi paylaşacağım. Bu ürünleri uzun süredir deniyorum ve eğer ELFden alışveriş yapmayı düşünüyorsanız lütfen okumaya devam edin. 


Bildiğiniz gibi ELFin fiyatları gayet uygun, burada göreceğiniz çoğu ürünü 1 Euro ve 5 Euro arası satın aldığımı hatırlıyorum fakat tam fiyatlarını görmek için internet sitesini buraya tıklayarak ziyaret edebilirsiniz, oldukça geniş bir koleksiyonları var. Ben toplam 16 tane ürünlerini denedim ve sizlerle düşüncelerimi paylaşacağım.

Aşağıdaki resimde flashli ve flashsiz çekilmiş ürün denemelerini kolumda görebilirsiniz. 


Flashsız



Flash ile
İlk göstereceğim 2 ürün aldıklarımdan en sevdiklerim, mineral dudak kalemleri. (Mineral Lip Liner diye geçiyor) Denemelerdeki ilk iki ürün, renkleri soldan sağa sırasıyla Rose ve Peachy. Bu kalemler gerçekten yumuşak, gayet pürüzsüz ve benim dudaklarımda kalıcılıkları bayağı iyiydi, yiyip içtikten sonra biraz soluyorlar fakat fiyatına göre harikalar. Bu ürünlerden gelecekte daha fazla almayı planlıyorum ve sizin de denemenizi tavsiye ederim. En favori rengim Rose, denemede gördüğünüz gibi biraz koyu bi pembe rengi ve Peachy ise biraz daha mercan/turunculu bir pembe. 

Bir sonraki ürünler çok hayal kırıklığına uğrattı beni. Bunlar 1 Euroya satılan rujlar, tabii ki fiyata bakarsak kötü olmaları kaçınılmazdı fakat ilk aldığımda kolumda denediğimde renkleri harika duruyordu, yukarıda göreceğiniz gibi. Fakat dudaklarıma uyguladığımda sürekli dudak çizgilerime kaçtı ve dudaklarımın üstüne çimento sürmüşüm gibi durdu. Kesinlikle tavsiye ettiğim bir ürün değil. 

Sonraki ürün ise All Over Cover Stick olarak satılıyor, Nars markasının sattıkları gibi belirli bir bölge için yapılmamışlar. Bir çevirmeli paket ile geliyorlar ve oldukça güzel ürünler. Aynı tatlı bir greyfurt gibi kokuyorlar, kokusu sanırım en sevdiğim özelliği. Yukarıdaki denemede görebildiğiniz gibi rengi gayet belli bir sürüşten sonra ve acayip parlak. Yüzünüzde aydınlatıcı olarak kullandığınızda çok güzel bir etki bırakıyor fakat benim tavsiyem direk yüze sürmemek, sürerken o kadar yumuşacık olmadığı için yüzünüzdeki makyajı biraz sürtebiliyor. Ben parmağımla sürmeyi tercih ediyorum, hem kontrol etmesi daha kolay oluyor. 



Sonra gelelim kapatıcısına, bunun adı Cover Everything Concealer. Adında herşeyi kapatmak için olduğunu belirtiyor ve bence fiyatına bakarsak gayet iyi bir kapatıcılığı var fakat MAC Prolongwear Concealer ın yanında bir hiç gibi kalıyor. Kapatıcım kalmadığında bayağı kullandığım bir üründü, kış aylarında. Bence o kadar kötü değil fakat pürüzlü bir cildiniz varsa şahsen tavsiye etmem çünkü kışın kullandığımda hafif bir kuru, pullanma görüntüsü bırakmıştı. Ayrıca göz altımda çabuk buruştu ve çizgi bıraktı o nedenle pek favorim değildi. Fakat eğer cildinizdeki kızarıklığı indirmek için uygun fiyatlı bir kapatıcı arıyorsanız bunu kesinlikle deneyebilirsiniz. 

ELFden iki tane Cream Eyeliner satın aldım, paketleri harika, küçük camlarda geliyorlar ve oldukça hafifler. Benim aldığım iki renk Black ve Punk Purple. Yukarıda denemelerde sürülüşlerini görebilirsiniz. Oldukça kremsiler, parmağınızı soktuğunuzda içeri çökebilirler. Ben genelde siyah olanını tercih ediyorum, rengi koyu ve harika bir ürün, sürekli kullanıyorsanız almanız gereken bir eyeliner. Fakat Punk Purple rengi internetteki rengine pek benzemiyor, bu nedenle beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Denemede görebildiğiniz gibi rengi soluk bir mor ve o kadar da güçlü bir pigmentasyona sahip değil malesef. 

Başka favorim olan ürün ise Contouring Blush & Bronzing Powder. Bendeki renk Fiji. Bu ürün tamamen mat bir allık ve bir de bronzer ile geliyor. Bu bronzeri gerçekten her gün kullanıyorum, o kadar seviyorum. Nars dan Laguna bronzerından daha güzel diyebilirim, onu bir kaç defa kullandım ve her zaman ELFden bu ürüne geri döndüm. Allıkları simli ve parlak tercih ettiğim için bu ikilinin allığına pek bakmadım fakat o da bronzerı gibi harika duruyor. Bu ürün gayet kalıcı, benim yüzümde 8 saat oynamadan duruyor. 

Son makyaj ürününün adı Shimmering Facial Whip. Bu ürünü dürüst olmak gerekirse hiç sevmedim, aydınlatıcılara çok bağımlı olduğum için denemek için almıştım. Fakat çok yapış yapış bir ürün, o nedenle kullanmıyorum diyebilirim.













Bir başka aldığım ürün ise Makeup Mist & Set. Bu ürün MACden Prep and Prime Fix+ a dupe olarak geçiyor ve bence gayet başarılı bir ürün, MAC ile aynı kalitede olmasa bile. İçerikleri ayrıca hoşuma gidiyor, içinde Aloe, yeşil çay, salatalık ve A,C,E vitaminleri bulunmakta. Her gün yüz makyajımı uyguladıktan sonra 2-3 spray sıkıyorum ve makyajımı gerçekten parlatıyor ve yenilenmiş bir his bırakıyor. Tek kötü yanı kokusu olmalı, bitki gibi bir kokusu var fakat sıktıktan sonra gittiği için pek umursamıyorum. 

En sonunda ise aldığım makyaj fırçaları hakkında yazacağım. Ben toplam 5 fırça aldım ve hepsinden acayip memnunum. Gerçekten çok ucuzlar ve işi görüyorlar. Benim fırçalarım uzun zamandır kullanıp yıkamama rağmen dökülmediler, bazı kişilerde döküldüğünü duymuştum fakat denemeye değer bence. Bendekilerin 4 tanesi ucuz olan koleksiyondan, sanırım Essentials diye geçiyor, fakat fırçalar beyaz. Bir de daha pahalı olan bir fırçam var bu da Professionals koleksiyonundan, ve gerçekten harika bir fırça. Daha pahalı olanın adı Flawless Concealer Brush ve gerçekten herkese tavsiye ederim, MAC fırçalarını andırıyor bence. Öbürleri ise Professional Bronzing Brush, hergün kullanıyorum çok memnunum, Professional Defining Eye Brush, Smudging Brush ve Blending Eye Brush. 

Sanırım çok fazla yazdım o yüzden burada bitireceğim, bu yayında gördüğünüz çoğu ürünü gerçekten denemenizi tavsiye ediyorum, özellikle dudak kalemlerini, ikili allık ve bronzer ürününü ve makyaj fırçalarını. Okuduğunuz için teşekkür ederim! 

No comments:

Post a Comment

 
Cool Pink Pointer Glitter