Monday, June 15, 2015

Urban Decay Afterglow 8-Saat Pudra Allık


Urban Decay'in en yeni ürünlerinden birisi olan Afterglow adındaki pudra allığını denemek için bir rengini çıkar çıkmaz sipariş etmiştim, bu markanın büyük bir hayranıyımdır ve tamamen 'cruelty-free' ve vegan olması beni daha da kendine çekiyor. 


Bu allık adından da anlaşılacağı gibi 8 saat kalıcılık iddia ediyor ve ben kesinlikle bunu doğrulayabilirim gerçekten dediğini yapan bir ürün. 

Bu ürünü Sephora'nın sitesinden ısmarlamıştım, 29,50 Euro'ya satıştalar bu yaklaşık 90 TL civarında bir fiyata denk geliyor. 
Sanırım daha Türkiye'de satışa çıkmadılar, tam emin değilim fakat çıkmadıysa bu yazımdan fikir edinebilirsiniz umarım.

Çoğu üründe olduğu gibi kutusunu yine çöpe atmış bulunmaktayım. Kutusunu görmek istiyorsanız internetteki resimlerine bakmanızı tavsiye ederim ve söz veriyorum bir dahakine paylaşana kadar kutusu bende olacak...

 İlk önce paketlemesi hakkında konuşmak istiyorum çünkü gerçekten her zamanki gibi HARİKA. Yansıtmalı gri bir metalik paketlenmesi var üzerinde de gördüğünüz gibi markanın logosu ve 'Afterglow' başlığı var, gayet sade ve şık. 

Arkasında ise allığın rengine göre yapıştırılmış bir yapıştırma görebilirsiniz, üstünde ise ürün hakkındaki bilgiler yazılmış.










Paketi açtığınızda ise ürün kare bir şekilde neredeyse tüm paketi kaplıyor ve bunu çok seviyorum. Öbür ürünler gibi paketin yarısı boş gelmiyor, gerçekten verdiğiniz fiyata ürün alıyorsunuz uyduruk bir fırça değil. Fırçasız geliyor ve bunu tercih ederim çünkü almanız gereken ürün miktarını almış oluyorsunuz. Kapağında ise bir ayna yok, malesef. Sadece metalimsi çitimsi bir şekli olan kalıbı görebiliyorsunuz. 

Diğer çok sevdiğim bir yönü ise kapatırken bir haz veren yönü, mıknatıslı bir paketi olması. Çok pürüzsüz bir şekilde çalışan bu mıktanıs gerçekten yavaş bir şekilde sıkı kapanmasını sağlıyor, kesinlikle hızlı ve korkutucu değil çok narin. Bu şekilde çantaya atarsanız açıldı mı diye bin düşünmeniz gerekmiyor. 
Urban Decay'i gerçekten alkışlıyorum, paketlenmesi gerçekten kalitesini gösteriyor ve verdiğiniz paranın ürüne gittiği çok belli. 

Gelelim asıl allığa. Bu bir pudra allık bu nedenle fırça ile kullanırken biraz toz görebileceksiniz buna şaşırmayın. Fakat toz miktarı diğer ürünlerle karşılaştırılınca gerçekten az bence. Bunun sebebi ise formülünün yumuşak, satenimsi bir pudra olması. Dokunurken gerçekten saten hissi veriyor, pürüzsüz bir uygulaması var. 

Benim satın aldığım renk 'Rapture'. Bu rengi nasıl açıklayacağımı gerçekten bilmiyorum, bence çok eşsiz bir renk o nedenle bunu satın almak istedim. Koyu bir pembe, içinde altın bir ton var diyebilirim. Ayrıca küçücük tek renk sedefler barındırıyor bu allık fakat merak etmeyin kesinlikle etrafa yayılmıyorlar, çok sabitler swatch'ımda görebileceğiniz gibi. Bu sedefleme sadece içine bir ışıltı katıyor, mat bir ürün değil. 


Bu ürünü birkaç kere kullandım ve gerçekten çok memnunum ve diğer renklerini denemek için sabırsızlanıyorum. Formülleri harika ve pigmentasyonları tam bir allık için ayarlanmış. Ne çok koyular ne de çok hafif. Paketteki renklerine aldırmayın, gayet doğal duruyorlar doğru uygularsanız. Denemenizi tavsiye ettiğim bir ürün. 

Flash ile
Flashsız








No comments:

Post a Comment

 
Cool Pink Pointer Glitter