Saturday, June 6, 2015

Urban Decay Naked 3 Far Paleti İncelemesi ve Denemeler

Herkese merhaba, yeni açtığım bloguma hoşgeldiniz ve başlamadan önce okuduğunuz için teşekkür ederim. Bu yazımda sizlere önceden satın almış olduğum Naked 3 paleti hakkında düşüncelerimi ve resimlerle farların denemelerini paylaşacağım. Satın almamdan çok zaman geçtiği için kutusu bende değil artık, bu nedenle resimlerini paylaşamayacağım. Fakat umarım bu incelemem hoşunuza gider ve eğer bu paleti satın almayı düşünüyorsanız karar vermenizde yardımcı olmuş olurum. İyi okumalar...





Naked 3 paleti yukarıdaki resimde görüldüğü gibi sade bir desene sahip, paletteki farların tonlarına uygun olarak seçilmiş bir rengi var paketinin. Paletin kendisi çok dayanıklı, metalimsi bir his veren madde ile yapılmış ve ne kadar düşürseniz zor kırarsınız bence. Dokunduğunuz anda neden bu kadar pahalı olduğu belli oluyor. 

Paleti açtığınız anda bir uzun ayna, 12 farklı far ve bir adet iki taraflı far fırçası görüyorsunuz. Ben şahsen paletteki aynaları kullanan biri değilim, o yüzden bunun hakkında fazla yorum yapamıyorum. Fakat palet ile gelen fırçayı sakın bir köşeye atmayın! Bu fırça bir far paletinden sakladığım ilk ve tek far fırçasıdır. Tüyleri o kadar yumuşak ve kaliteli duruyor ki, en sevdiğim fırçalardan bir tanesi. Çoğu fırçalar gibi göz kapağımı irrite etmiyor ve yumuşak pamuksu bir şekilde farınızı dağıtıyorlar. Henüz fırçayı yıkamadım fakat hiç bir endişem yok çünkü gerçekten verdiğiniz paranın hakkını vermişler ve dökülüp sertleşeceğini hiç sanmıyorum. Fırçanın bir ucu daha büyük ve kabarık, öbürü ise biraz daha küçük ve katı. Göz makyajı için ideal iki tip başa sahipler. 

Asıl farlara geldiğimizde sizler ile yakından resimlerini ve kolumda denemelerini yaptıktan sonra çektiğim resimleri göstereceğim. İyi bir fikir edinmeniz için kolumda sürdüğüm farları hem flash ile hem de flash olmadan çektim. 



Flashsız çekilen farlar

 Flash ile çekilen farlar

Renklerin hepsini tek tek açıklamayacağım çünkü muhtemelen herkes şimdiye kadar yazmıştır bütün bilmeniz gerekenleri. Bu yüzden ben sadece kendi düşüncelerimi sizle paylaşacağım. 

Bu palette çok fazla mat renk bulunmuyor, paleti sevmememe sebep olmuyor fakat ben mat renkleri daha sık giydiğim için bu paleti malesef her gün kullanmıyorum. Benim gördüğüm kadar bu palette sadece 3 tane mat far bulunmakta ve bunlar Strange, Limit ve Nooner renkleri. Özellikle Nooner rengi benim favorim ve en önce biten renk kesinlikle o olacak. 
Diğer tüm renkte parlaklık bulunmakta, eğer parlak pembe tonları renkleri seviyorsanız bu palet tam size göre.

Farların pigmentasyonu harika, resimlerde bunu görmek zor olabilir fakat gözünüze sürüldüğü an kendini gösteriyor o nedenle yavaş yavaş sürülmesi ve dağıtılması gerek, çoğu kaliteli far gibi.
 Ben çoğunlukla far bazı kullandığım için tek başına ne kadar kalıcı olduğunu pek bilmiyorum fakat bu denemelerde baz kullanmadım ve hala parmaklarımda simler ve biraz renk görebiliyorum, makyaj silici mendil ile temizledikten sonra bile. Eğer sim hayranı değilseniz, bu paleti size pek tavsiye etmem. 

Umarım paylaştıklarım bilgiler ve düşüncelerim size yardımcı olmuştur, eğer beğendiyseniz ya da bir sorunuz varsa yorum bırakırsanız memnun olurum. Yeni başladığım için eğer görmek istediğiniz bir ürün var ise seve seve sizlerle paylaşabilirim. Okuduğunuz için teşekkürler!

No comments:

Post a Comment

 
Cool Pink Pointer Glitter