Friday, June 12, 2015

Bu ay bitirdiğim ürünler - Mayıs/Haziran

Herkese meraba, bugün bir ay içinde bitirdiğim iki ürün hakkında sizlerle düşüncelerimi paylaşacağım. 




İlk ürün Garnier'den bir BB kremi. 'Miracle Skin Perfector' olarak geçiyor adı ve benimki en açık rengi 'Light'. Bu BB kremleri iki tür çeşitle geliyorlar, ikisini de denedim fakat şuan bitirdiğim benim favorimdi. Benim sevdiğim çeşidi karmadan yağlı ciltler için olanı, resimde gördüğünüz gibi ince, uzun bir tüpde satılıyorlar. Öbür çeşidi ise daha kısa ve büyük, kuru ciltler için.

Benim cildim genellikle karma, kış aylarında çok kuru ve yazın ara sıra yağlanma oluyor. Kuru cilt için olanının formülasını hiç beğenmemiştim, çok yağlıydı ve cildimden her an kayacakmış gibi durmuştu o nedenle bir kaç ay denedikten sonra çöpe attım. 

Fakat şuan bitirmiş olduğum karma ve yağlı ciltler için olanı harika. Kesinlikle yeniden alacağım bir ürün oldu. Her gün kullanabileceğiniz, hafif kapatıcılık veren bir krem. Nemlendirdikten sonra her gün uyguladım ve çok da memnun kaldım. Kalıcılığı güzel, öbürü gibi yüzünüzden erimiyor. Benim cildimle güneş lekeleri ve akne lekeleri var, ara sıra da kızarıyor. Bu lekelerin hepsini kapatmasa da yüz rengimi gayet güzel eşitledi ve biraz daha kusursuz durmasına yardım etti. 
Genel olarak gerçekten bayıldım ve bitene kadar kullandığım nadir kremlerden bir tanesi, kesinlikle tavsiye ederim. 

Bu BB kreminin satış fiyatı yaklaşık 20 lira. 

İkinci ürün ise L'Occitane markasından denemek için aldığım duş jeli. Adı 'Pivoine Flora' diye geçiyor şişesinde, gül resimleri filan var. Bu küçük boyunun şişesini çok sevdim, yer kaplamıyor ve gerçekten çok tatlı duruyor. Bulduğum tek sinir bozucu yanı şişeyi açma ve kapama duşta biraz zor oluyor, sert kapanıyor yani, dökülme filan olacağını hiç düşünmüyorum bu nedenle seyahatlerde yanınıza almak için harika bir ürün aslında. Küçük elimden daha küçük bir ürün ama içinde 75 ml jel bulunduruyor, bu ürün bir kaç ay beni götürdü ve çok memnunum bu nedenle büyük boyunu almaya karar verdim. :)

Kokusuna gelirsek hafif tatlı bir çiçek, gül kokusuna benziyor. Gül suyunu andıran bir kokusu var. Cildinizde kullandıktan sonra çok ağır bir koku bırakmıyor ucuz duş jelleri gibi, teninizde hafif güzel bir gül aroması kalıyor. 

Bu duş jellerini bu kadar sevmemin nedeni ise benim cildimin kolaylıkla kuruması. Marketten denediğim duş jelleri ya cildimi fazla yağlandırdı, ya da tam tersi kupkuru yaptı. Fakat bu duş jeli cildimin doğal yumuşaklığını bozmuyor ve temiz bir his bırakıyor. Eğer benim gibi hassas cildiniz varsa, denemenizi tavsiye ederim, özellikle gül kokusu hoşunuza gidiyorsa. 

Bu ürünün gördüğünüz küçük boyu (75 ml) 22 liraya satılıyor ve büyük boyu (250 ml) ise 58 lira.

1 comment:

  1. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    ReplyDelete

 
Cool Pink Pointer Glitter